Mijn webwinkel

Mijn webwinkel. 


Het is heel leuk een webwinkel met allemaal spulletjes, artikelen, producten zoals:

kaarsen - kussens - plaids - keuken-/badkamerartikelen - kandelaars - serviesgoed - vazen - potten - fotolijstjes - kisten - koffers - manden - beelden - wanddecoratie - geurkaarsen - geurzakjes (sachet) - roomspray - Fragrance lampen (aromalampen), servetten en meer.
Van o,.a.: Greenleaf, Ashleigh en Burwood, Bomb Cosmetics, WoodWick



Maar ik moet erbij zeggen het is niet zo dat je de artikelen in je webwinkel neerzet en dat je klaar bent. Nee zo werkt het nou ook weer niet. je moet elke dag controleren of er iets besteld is om het zo snel mogelijk te versturen naar je klant.

Ook dien je regelmatig je producten aan te vullen, wijzigen qua foto / tekst om toch google een beetje voor het lapje te houden. Want hoe minder je ermee doet, hoe lager je in google uitkomt. 
Elke week her en der iets aanpassen is mans zat. 

Het moeilijke is (maar voor jouw misschien niet) om goede titels en ondertitels te gebruiken die eigenlijk een trend is op het zoekgebied van de klant. 

Bijvoorbeeld: met de kerstperiode zoekt iedereen op het internet naar: kadootjes, aanbiedingen, chocola, enz. enz. maar hoe zet een klant het dan neer in google........ als zij het zelfde neerzetten als hoe jij je titel en ondertitel hebt neergezet komt je in de meeste gevallen door google hoog uit in de eerste pagina. 

En zo dien je alles qua product, weblogs, pagina's goed te formulieren. En dat is voor de meesten niet makkelijk. 
En daar hebben ze dan die buro's (tekstverwerkers) voor uitgevonden. 
Maar er is ook heel veel online te vinden (cursussen) het is een kwestie van veel nalezen, geduldig zijn en als je een tekst heb geschreven het eventueel de volgende dag nog een keer nalezen (liefst door iemand anders) en dan pas online/live te plaatsen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten