woensdag 13 mei 2015

bloggen voor naamsbekendheid en volgers

Doordat ik elke week op zoek ben naar nieuwe uitdagingen voor naamsbekendheid heb ik al aangegeven dat ik met Google shopping ben gestopt. Dat betekent dat ik opnieuw ben gaan zoeken wat voor mij dan het beste uitkomt. En dat is toch ook geworden Bloggen.

Ik heb nu al aardig wat artikels op verschillende blogs geschreven, dat zal voor jouw ook geen kunst zijn. Maar nu heb ik op verschillende social media gelzen en bloggers gevolgt hoe je eigenlijk een stukje (context) moet schrijven.

Een goed voorbeeld is die van dweilen lees het stukje en dan ga je toch even nadenken. Een content schrijven kan je niet in 5 minuten. Er gaat toch wel meer tijd inzitten.

Ik heb me vanaf vandaag dus ook voorgenomen om serieuzer te gaan schrijven met meevloeiende links meegenomen.

Ga je me volgen! En geef je commentaar? Ik hoor het graag.






#content  #blogs  #schrijven  #voorbeeld

Geen opmerkingen:

Een reactie posten