zondag 8 maart 2015

Google analytics op mijn webwinkel

Vroeger vond ik het al erg interessant Google Analytics  dat heb ik van mijn vorige werk meegenomen. Komt hetgelukkig uit dat ik het vroeger leuk en interessant vond want ik kan het nu mooi voor mezelf gebruiken voor mijn webwinkel.

Ik zal elke week op de zondag (als het toelaat) mijn weekgegevens vermelden.
Want ik wil kijken of de gemiddelde sessieduur flink omhoog kan. Ik weet niet echt wat de reden is dat men gemiddeld slechts 30 seconden op mijn site zijn. Dus dat is weer een uitdaging voor mij om dat te achterhalen en te verbeteren.

Want ik heb eens gehoord dat de klant maximaal 20 seconden de tijd neemt om te kijken of zij iets zien wat hun aantrekt om verder te kijken op je website!

Voor nu periode 1 mrt 2015 - 7 mrt 2015
Gebruikers 106 nieuwe als terugkerende en mijn moeder zit er niet eens vaak op dus goed teken :)
Nieuwe bezoekers 104
Paginaweergave 355
Pagina's/sessie 2,55  is volgens mij goed
Sessieduur is gemiddeld 32 seconden dat is minder
Plaats/woonplaats  over het hele lang
Vrouwen 100%

Ik zie graag de marketeers onder jullie een reactie toevoegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten