donderdag 19 maart 2015

Google Shopping

Zo vorig jaar was ik al eens bezig geweest met Google shopping, maar toen kreeg ik het niet voor elkaar.

Het is niet moeilijk, je moet er even de tijd voor nemen.
Dat heb ik vandaag dus gedaan, en na 3 pogingen is het eindelijk gelukt.

25 producten toegevoegd nu wachten voor goedkeuring, daar zal ik waarschijnlijk wel bericht over krijgen.

En dan goed in de gaten houden wat het doet zowel met de sale als de statistieken, google analytics.
Het moet natuurlijk wel wat opleveren.

Nu wist ik niet dat het ging lukken en heb nu 25 dezelfde links gebruikt in mijn feed, maar wel allemaal andere foto's.

Dat was misschien niet zo slim. Misschien heb jij bij het lezen hiervan een goede oplossing?

Laat het mij weten ajb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten