vrijdag 6 maart 2015

Mijn passie deel 3-3

Goed.
In deel 2 vertelde ik over dat je startklaar zit om te starten. Maar hoe ga je verder.
Als je inkoopt bij groothandelaren kijk dan goed hoe je moet inkopen.
Bij de één is dat per stuk geen minimale afname en bij een andere moet je van 1 product bijvoorbeeld 4 afnemen.
En weer een ander heeft het over minimale aankoop € 500,00 of zelfs hoger.
Met andere woorden goed de algemene voorwaarden en bestellingen/verzendingen lezen.
Ok. Je bent bij een paar groothandelaren aangemeld en je kan bestellingen plaatsen. Deze producten kan je online in je webwinkel plaatsen.
Hiermee krijg jij je klanten nog niet naar je website, dus moet jij je producten promoten hoe!
Social Media opzoeken een faceboekpagina aanmaken en je product daarop vermelden met een leuke tekst en beter nog met een leuke actie. En dat laatste ja dat is persoonlijk. Wat voor actie bijvoorbeeld een E-book of een weggeef actie bij 200likes enz. enz.
Ik persoonlijk vind het best wel moeilijk om telkens dagelijks iets te vermelden wat je publiek kan boeien. Ik leer heel veel van andere vandaar dat ik ook heel veel nalees op facebook aan advertenties wat er voorbij komt. Dat schrijf ik op en kan dat in combinatie met mijn eigen idee samenvoegen en voor een volgende advertentie gebruiken.
Ik had de Fragrance Lampen en wilde die promoten via mijn facebookpagina dat heb ik in combinatie gedaan met een geurzakje t.w.v € 3,95.
Dan heb je ook gelijk iets wat klanten aantrekt. Iets gratis bij een product…. dat vinden mensen leuk.
Ik heb ook twitter erbij genomen.
En wat belangrijk is, maar dat is voor mij ook een kunst een weblog om over je webwinkel en producten te bloggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten